Returer og frakt

Vi sender produktet innen  24 timer og normal leveringstid er 2 - 5 dager. I høysesongen kan det ta lenger tid

Vi sender bestillinger med Postnord/DHL/TNT. Vi tar ikke økonomisk ansvar for eventuelle forsinkelser som avhenger av fraktselskapet. Vektdyne sendes til nærmeste pakkeleverandør.

Dersom du oppdager skader på pakken din må du umiddelbart melde dette til postkontoret eller fraktselskapet. Fyll ut skademelding og lever denne direkte til fraktselskapet. Hent aldri ut en skadet forsendelse! Dersom du ikke oppdager du ikke skaden før du har åpnet pakken, og skaden er påført under forsendelse eller håndtering av fraktselskapet må du kontakte fraktselskapet for å melde skaden så raskt som mulig. Om en eventuell tvist med posten eller transportør ikke lar seg løse, kan du ta kontakt med oss. Pakker som ikke hentes ut og sendes i retur (ca 1 mnd for pakker, og 14 dager for brev), vil bli fakturert med kr 300  for merarbeidet med håndtering av retur

Priser

Toll og moms Norsk Moms (25%) er inkludert i prisen. Vi har tatt hensyn til dette når vi har utviklet prisen slik at den fortsatt vil være gunstig.

Fraktkostnader
Qoali står for frakt.

Returer
Du betaler 198 kr i returforsendelse, men du betaler ikke for original frakt.

HENTE PÅ LAGER?

Det går selvfølgelig fint å velge fraktmetode "hent på lageret". Når vi pakker din ordre vil du få en sms/mail om at den er pakket. Vær oppmerksom på at angreretten gjelder for 14 dager fra man mottar denne sms/mail/faktura

Angrerett/Reklamasjon

Vi forholder oss til loven om kjøp utenfor fast utsalgsted i henhold til Forbrukertilsynets anbefalinger. Ifølge forbrukerkjøpsloven har man 14 dagers angrerett på varer kjøpt utenfor fast utsalgsted. Du trenger ikke oppgi non grunn. Reklamasjoner skal meldes 1-2 dager etter at varen er mottatt. Reklamasjon/angrerett ved ordre som ikke er mål-tilpasset/spesialbestilt: Beskjed om dette skal sendes så snart som mulig, og senest innen fjorten (14) dager etter at varen er mottatt. Ved påvist fabrikasjonsfeil ved produktet vil garantien alltid dekke dette, garantien gjelder derimot ikke ved slitasjeskader. Du betaler selv returfrakten. For tilbakebetaling - oppgi ditt postgiro-. bankgiro-, personkonto- eller bankkontonummer. Vær oppmerksom på at du ikke får fraktkostnaden tilbakebetalt (på ditt kjøp) siden varen allerede er blitt sendt til deg en gang.

Hvordan går du frem ved reklamasjon/angrerett?

  1. Send mail til support@qoali.com med ditt ordrenummer. Ved reklamasjoner må du dokumentere dette med (bilde).
  2. Når din angrerett/reklamasjon er godkjent vil du få en returseddel tilsendt på mail. Når vi mottar produktet på lager vil verdien på varen bli kreditert sammen med kostnad for frakt og retur
  3. Husk å pakke produktet skikkelig - alle produkter skal sendes tilbake i samme stand som du mottok dem, dersom produktet er skadet vil du ikke bli kreditert. Viktig at det står RETURN og eksportens fraktnummer.
  4. Når produktet er tilbake på lager vil ordren din krediteres, eksklusiv frakt og returfrakt.